Kocaeli Gönüllüsü, Orman Yangınlarına Dikkat Çekti
Kocaeli Gönüllüsü platformu üyeleri, ormanlık alanda yangın riskine neden olabilecek atıkları temizledi.Kocaeli Büyükşehir Belediyesi tarafından İzmit ilçesindeki Kent Ormanı'nda gerçekleştirilen etkinlikte, aralarında çocukların da bulunduğu katılımcılar, çevredeki atık ve çöpleri topladı.Büyükşehir Belediyesi Sivil Toplum Kuruluşları ile İlişkiler Daire Başkanı Sabahattin...
Haberi Oku